2015-2016 m.m kronika

DIAGNOSTINIAI VERTINIMO ĮRANKIAI IR STANDARTIZUOTI TESTAI

Diagnostinių vertinimo įrankių ir standartizuotų testų tikslas – sudaryti sąlygas mokykloms ir mokytojams savarankiškai ir objektyviai įsivertinti savo mokinių mokymosi pasiekimus, rinkti grįžtamojo ryšio informaciją, reikalingą ugdymo kokybei ir vadybai gerinti. 

Standartizuoti testai kuriami remiantis standartizuotomis programomis, vykdomi ir vertinami laikantis susitartų kriterijų: visiems teikiamos vienodos užduotys, sudaromos vienodos atlikimo sąlygos, vertinama laikantis vienodų vertinimo kriterijų.

 

2016 metais mokykloms pasiūlyti šie vertinimo įrankiai: diagnostiniai vertinimo įrankiai 2 klasės mokiniams (skaitymo, rašymo ir matematikos sričių) ir standartizuoti testai 4 klasių(skaitymo, rašymo, matematikos, pasaulio pažinimo sričių), 6 klasių (skaitymo, rašymo ir matematikos sričių), 8 klasių (skaitymo, rašymo, matematikos, gamtamokslinio ir socialinio ugdymo sričių) mokiniams. 

 

 Jie parengti, vykdomi ir vertinami laikantis sutartų kriterijų: visiems teikiamos vienodos užduotys, sudaromos vienodos atlikimo sąlygos, vertinama laikantis vienodų vertinimo kriterijų.

 

                     Informacija tėvams apie mokinių klausimynų panaudojimą ugdymo aplinkos ir ugdymo kokybės mokykloje vertinimui

 

Mokinių klausimynai skirti tiksliau ir visapusiškiau įvertinti ugdymo kokybę mokykloje. Remiantis mokinių klausimynų duomenimis bus apskaičiuoti tokie rodikliai kaip mokyklos sukuriama pridėtinė vertė, patyčių situacija mokykloje, mokinių mokėjimas mokytis - 4 klasei; mokyklos sukuriama pridėtinė vertė, mokinių savijauta mokykloje, mokyklos kultūra, mokinių mokėjimas mokytis- 6 klasei; mokyklos sukuriama pridėtinė vertė, mokinių savijauta mokykloje, mokyklos kultūra, mokinių mokėjimas mokytis - 8 klasei.

 

4 klasės klausimynas             8 klasės klausimynas